هایگلاس

هایگلاس نوعی روکش از جنس پی وی سی می باشد که به نام روکش هایگلاس معروف است و همانطور که می دانید دو کشور چین و کره جنوبی به عنوان مرکز اصلی تولید ورق هایگلاس یا همان روکش هایگلاس به شمار می روند که این ورق دارای ضخامت کمتر از 1 میلیمتر می باشد و با چسب مخصوص و توسط دستگاه پرس بر روی سطح ام دی اف خام چسبانده می شود و به عنوان ورق ام دی اف هایگلاس در فروشگاه های هایگلاس توزیع می شود.
قیمت هایگلاس خارجی که در واقع همان ورق ام دی اف هایگلاس ترکیه می باشد به علت داشتن کیفیت بالا کمی بالاتر از قیمت ورق هایگلاس ایرانی است هر چند که متاسفانه برخی مواقع هایگلاس تولید ایرانی را به عنوان هایگلاس خارجی اصلی معرفی می کنند، ولی هایگلاس خارجی اورجینال از فروشگاه های معتبر ورق هایگلاس قابل تهیه می باشد.

طرح های جدید هایگلاس و رنگ های جدید هایگلاس روز به روز در حال گسترش می باشد و در میان مارک های معتبر و اصلی هایگلاس می توان به مارک گیزیر اشاره نمود که به عنوان هایگلاس اصلی ترک ارائه می گردد و دارای کیفیت بسیار بالایی است. یکی از موارد اصلی استفاده از هایگلاس خارجی تولید میز تلویزیون هایگلاس و کابینت هایگلاس می باشد.
قیمت هایگلاس ترک بسته به مارک آن و طرح و گروه رنگ آن متغیر می باشد که این عوامل همواره در قیمت فروش هایگلاس خارجی اثر گذارهستند. هر چند که ورق ام دی اف هایگلاس جدید شاید اندکی بالاتر از بقیه رنگها و طرح های قدیمی تر به فروش برسد.
کابینت هایگلاس می تواند از هر نوع طرح و رنگی تشکیل شده باشد، لیکن برای تولید کابینت هایگلاس بسته به مساحت آشپزخانه، می توان رنگ مناسب را انتخاب نمود.

 

 

 

اولین گام برای داشتن کابینت آشپزخانه کاربردی و زیبا، طراحی اصولی با رعایت نکات مهندسی است.