ریل های کشوی کابینتی

شاید برای بسیاری از ما خم شدن یا زانو زدن در مقابل کابینت یا کمد سخت و گاهی درد آور باشد. جهت حل این مشکل متخصصان به کار بردن کشو در طراحی داخلی را پیشنهاد می کنند. در گذشته نیز در دکوراسیون منازل و دفاتر کار از کشو استفاده می شد ولی امروزه با ساخت انواع ریل ها حرکت آن ها بسیار روان شده و نگرانی در آمدن کامل کشو از کمد برطرف گشته است.
ریل های ساچمه ای
ریل ساچمه ای پهن با عرض ۴٫۵ سانتی می باشد که تا حدود سی کیلو تحمل وزن دارد و برای کشو های کابینت  مورد استفاده قرارمیگرد.البته این نوع ریل در ضخامت های مختلفی در دسترس می باشد که ضخیم ترین آن ضخامت ۱٫۲ دهم میل می باشد.اکثر ریل های موجود در بازار چینی می باشد و به تازگی در ایران هم تولید این نوع ریل ها رواج پیدا کرده است که می توان به مارک امیت اشاره کرد که از قدیمی ترین تولید کنندگان ریل ایرانی می باشد.ریل آلفا هم از تولید کنندگان بنام ریل ساچمه ای می باشد که با ضخامت ۱٫۲ در دسترس می باشد.




 

ریل های تاندوم باکس

  استفاده از سیستمهای کشویی تاندوم در طراحی آشپزخانه های منحصر به فرد کمک فراوانی میکند و آشپزخانه ای بی نظیر و لوکسی را ایجاد میکند.

 ریلهای تاندوم باکس دارای حرکتی فوق العاده روان هستند که نظر هر کاربری را به خود جذب می کند و این امکان را فراهم میکند که کشوها به آرامی و بدون صدا و ظربه بسته شوند این کشو ها در انواع متنوعی و برای کاربردهای مختلفی طراحی و تولید شده اند و دارای تحمل وزنهای مختلفی هستند ( 30 ، 40 ، 50 ، 60 ، 70 کیلو گرم ) که هر کدام بسته به کاربرد آن دارای ویژگی هایی هستند


 

ریل های لگراباکس

یک سیستم کشوی لوکس و ظریف که با طراحی مینیمالیستی خود حال و هوای منحصر به فردی ایجاد می‌کند. طراحی این کشو ساده و خطی است و زیبایی در حرکت را نمایش می‌دهد.

ریل های لگراباکس به ظرافت ، طراحي ساده و مينيمالي و انعطاف پذيري در تغيير، معروف هستند. اين تقسيم کننده ها مي توانند به طور گسترده اي استفاده شوند. این ریل ها معمولا به صورت تاچ عمل میکنند و در صورت تاچ کردن، کشو به صورت اتوماتیک باز شده تا به راحنتی بتوانید از فضای کشو استفاده کنید


 

ریل های کشوی برقی

در سیستم های برقی تجهیزات کابینت در های راست یا چپ، کشویی یا معمولی، تمامی آنها می توانند از تکنولوژی برقی SERVO-DRIVE برای باز کردن خود استفاده کنند. این سیستم های برقی می توانند بر روی درهای چوبی که برای یخچا ها، یخچال فریزرها، فیریزها و یا ماشین های ظرف شویی نصب می شوند، استفاده شود. در تصویرهای زیر چگونگی کاکرد آنها در این وسایل نشان داده شده است. استفاده از این تکنولوژی در آشپزخانه هایی که در روز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، می تواند راحتی رویای فراهم کند.

با توجه به نوع کارد SERVO-DRIVE می توان حالت های نصب مختلفی برای آن درنظر گرفت.

انعطاف پذیری بالا، کاکرد عالی و بی نقص در طی زمان، عملکرد سریع و نصب  راحت از مزایای استفاده از این تکنولوژی می باشد. شما می توانید کاربر ریل برقی را در ویدئو زیر مشاهده بفرمایید


 

 

 

 

اولین گام برای داشتن کابینت آشپزخانه کاربردی و زیبا، طراحی اصولی با رعایت نکات مهندسی است.